divendres, 27 de maig del 2011

TENDINITIS

LESIONAT

Ja fa massa temps que dura i no  li veig millora. Tinc el dit cascat,resulta que fent posturetes em va relliscar una pota i em vaig carregar els tendons d´ un dit de la ma dreta. Quan un es fa mal al dit no li dona  importància,a no ser que sigui el que tenim de mes els homes,aquest últim molt mes delicat i dolorós si no es tractat com cal. Vaig menysprear una reblincada i ja fa mes de tres setmanes que porto la ma embolicada. Fins ara  ho portava amagat i anava fent ,ara ja no es una anècdota sinó un problema i ja tinc ganes de solucionar-lo .No puc fer força ni tancar be la ma,amb prou feines  puc amb els taps de suro del cava i això es un dels molt inconvenients de tenir el dit espatllat. Una mica mes i no puc  anar a votar ja que no vaig poder obrir la propaganda que generosament em van venir a portar a casa i no m´ havia pogut llegir els programes dels partits...


pel que es veu els del PP tenia que ser molt bo ja que va aconseguir treure un regidor ,tenen sort que el dit que tinc lesionat es el d´ esprémer el gatell del meu rifle,metafòricament parlant es clar,quan parlo de rifle em refereixo al bloc ,no penseu ara que soc el que no soc....

Aquí un rodoli  no apte per la canalla:
-Tinc els collons inflats de tenir els tendons inflamats!!!!

 

4 comentaris:

  1. Amigo, los tendones de los dedos generalmente no nos preocupan, sin embargo son de las peores lesiones, lo digo por experiencia, el año pasado estuve "parado" 5 meses por un dedo. Moraleja, hemos de darle importancia a los dedos, como si fuese una rodilla o el hombro :S

    Un abrazo grande

    ResponElimina
  2. Renoi amb el dit! Molts ànims i a curar-se. NO parlis de les eleccions que em treuen de pollaguera...bbbbrrrr

    ResponElimina
  3. Ja recordo que m'ho vas explicar el dia que vam fer el cafetó... ostia noi, quina ràbia que foten aquestes punyeteres tendinitis!! Cuida't molt, fes bondat i paciència. Merci pel maillot!! Ja veus que no perdo ocasió x lluir-lo ;-)

    ResponElimina
  4. Anims, amb paciencia et curares....

    ResponElimina