divendres, 3 de juny del 2011

MASSAGE


MASSAGE

s´ em veu concentrat

Després de gaudir d´ un  massatge que gentilment em van cedir la Silvia la Núria i el meu estimat cunyat i amic Bertu,he decidit depurar el cos per dins per fora i    dedicar-me a cultivar l´  esperit,encara no se com fer-ho però tinc petites pistes que em poden marcar el camí,de moment tinc clar el que no esta be la qual cosa pot perjudicar el sector del cava i del embotit de Camprodon,però ho he de fer,la meva cintura ha deixat de ser la segona taula de planxar de casa i cada cop que pujo l´ escaló de casa bufo com un jubilat. Avui a les sis del mati ja estava dret i pasturant amb en Miku pels corriols de Can Jalpí,amb calma i gaudint de cada pas , disfrutant de ser el primer que estrenava els carrers del nou dia,la dona diu que estic boix i es cert ,te tota la raó,però encara no ho estic prou!!!Ja m ´ agradaria a mi esta prou loco per fer les animalades que em passen per la testa.
en Miku mai em falla

Depurar el cos serà fàcil,una mica de verdura,espàrrecs –diürètics a la planxa per fer pipi radioactiu i aprofitar per eliminar toxines,pollastre i peixet a la planxa i molta aigua,això diuen que no falla. El meu cervell  costarà una mica mes però que i farem si em van fer restret de idees, em faria falta un disc dur extern per poder guardar el que tinc i no  perdre res del que he viscut,intentar re ubicar-me  es la feina que tinc.
Ara,en aquests moments estic de baixa laboral per culpa del dit que no millora,dilluns em faran una ressonància a la clínica Teknon i dimecres visita amb el doctor,a veure si d´ aquí poc temps  puc penjar fotos on surti escalant .
esperant pel dit

Molts records a tothom i que tingueu  molta sort a tots els que llegiu i mireu el meu bloc,moltes gracies per fer-ho!

4 comentaris:

  1. Lluís, ànims amb aquest dit! ostres això de l'embotit de Camprodon ha de ser molt dur... però pensa que és passatger!
    Et trobarem a faltar demà!

    ResponElimina
  2. Vinga Lluís, amunt aquest ànim!!! Encara que sigui sense "vicis gastronòmics"... A veure què et diu el metge el dimecres, explican's-ho eh??? Segur que aviat tornaràs a escalar i a fer-nos patir amb les fotos que penges, vinga wapo!!!

    ResponElimina
  3. Anims figura,per un dit no pots arronsar-te,a mi en fá mal tot pero jo tiro,!!!Ahh!!!! soc jubilat i pujant escales no esbufego,també tinc que dir-te que no en puju,sols en moc per anar a la muntanya.
    Anims que necesitem gent com tu per anar per aquest mon.

    ResponElimina