dijous, 28 de juny del 2012

CIMMUNTANYA.CAT



Nova botiga dedicada a la venda de material de muntanya

Ja fa un any que vaig parlar per primer cop amb el meu amic  Vladimir i ja casi no recordo  la cara que tenia,tot i que si que tinc pressent la pudor de merda que feia quan parlava,hi ha coses que no s´ obliden fàcilment,segurament culpa de la seva  feina ....a mi també em passa quan vaig a la platja quan surto de l ´ aigua  la meva pell te gust a mar. En fi,aquella setmana no va ser de les millors però vist en perspectiva puc dir que potser m ´ hagués agradat conèixer aquell mamon uns quants anys abans!!
amb aquestes calors una bona refrescada!!!

Durant un any he estat maquinant que faria si em quedava sense feina i vaig decidir que les coses anirien cap on finalment sembla que van . Ara fa tres mesos que estic inscrit a l ´ atur però això no vol dir que hagi estat sense fer res. El primer de tot va ser creure que podria fer-ho,després  d´ un any pensant que intentaria muntar una botiga ara no em podia entrar la por i tirar-me arnera així que pedal a fons i gasssssss!!!

El primer que feia falta era trobar un bon lloc i tot i que vaig plantejar-me diferents opcions, finalment i després d´ un mes buscant vaig trobar un lloc  al carrer Mates i Rodés 17 a Calella.
No se si les coses m ´ aniran be,m ´ agradaria pensar que si ,intentaré donar un bon servei bons preu i un tracte noble,tal  com soc jo.  
Aquí teniu una mica tot el procés i com anat canviat tot en poc temps....

aixo va se el principi

a mi ja m ´agradava la decoració pero a la dona no
el blanc fa net i el verd esperansa

Aqui penjo quatre fotos mes endavant mes coses..

penjadors que no faltin


vaig decidir pintar...per fer algu




 
 tot va endavant així que en poc temps podrem comensar a omplir-la de material i bona gent,anire informant en breu i penjare mes fotos,de moment aqui en teniu quatre imatges
                                          En Ramon Cot
WWW:cimmuntanya.cat
                                 

     PROXIMA INAGURACIÓ A CALELLA  Mates i Rodès 17  info@cimmuntanya.cat

1 comentari:

  1. Ei, que això va prenent forma!! ja avisaràs del dia de la inauguració i que bé que hi queda aquest verd!

    ResponElimina