dijous, 7 de juny del 2012

obrint pas


Bones,feia ja mes de dos mesos que no em posava davant l´ ordenador per escriure alguna coseta.
amb en felix un crac,al fons la via blava...
La vida mai m´ ha deixat indiferent però ara a mes m ´ ha sorprès,desprès de passar per la oficina del Inem les coses han sigut tots genials,amb petites oscil·lacions anímiques però amb tendència a l’alça i millor que mai. Estic engegant un nou projecte,ara ja tinc local i tot sembla que va agafant forma,si tot va be en poc temps obriré una botiga de material de muntanya.Potser no es el millor moment per obrir coses però es el moment que m ´ ha tocat a mi ,si les coses no van be nomes haure perdut calers i prou!!!Em sap mes greu perdre altres coses que també les he perdudes!!!
fent el bou,no soc xulo ni res!!!
en Moi ie en Dani
vam anar al zoo,pobret micu no se si estara massa be
un dia entrenant



Hi ha dies que tot sembla molt fàcil i de cop tot es gira i el que un dia es bonic deixa de ser-ho,però sempre s ´ hauria de viure amb la intensitat en que he viscut aquest temps ,quan es viu així un es sent orgullós de poder estar aquí i descobrir com cada mati posen els carrers i la maquina de pintar verd passa per tot arreu i ho empastifa tot per que en podem gaudir al màxim!


El meu maltractar muscle vital  viu en un constant estrés emocional,no em deixa dormir,no para,en prou feines em deixa pensar i molt menys pair ,segur que no pot ser massa bo però       m ´ agrada tant viure com ho faig!!
una foto amb el campio del mon en  Ramonet

Però fa una mica de pànic pensar que les coses poden canviar, de moment no vull perdre la il·lusió que tinc,segur que algú ja li agradaria treure-me-la per quedar-se-la ell,però en fi també he de dir que molta gent m ha regalat la seva i això m ´ ha fet molt de be!!
aqui un dia entrenat

aqui un dia pasturant
aqui aprofitant el bon temps

Durant aquest període de temps no nomes he treballat en el projecte de botiga que encara tardarà una miqueta en obrir portes,he fet  bàsicament el que m ´ ha sortit dels ous i això no te preu,sempre hauria de ser així.
a tope

les mans ja parlen soles

Seguire informant!!!
 una bonica canço per la meva menuda!



7 comentaris:

  1. Eps!!! Molt ben retrobat!!! ja trobavem a faltar els teus articles!!! Moltes felicitats i endavant amb el projecte!!! tot el que es fa amb il·····lusió té molts números de sortir bé!!! Sort i amunt!!!!
    jordi vila

    ResponElimina
  2. Molta sort amb la botiga !!! Jo una corda no et vindre a comprar pero alguna samarreta potser si ;)

    ResponElimina
  3. estic fen el meu a vera si m'ensurtu jajajaj

    ResponElimina
  4. Maaaaaakina! I amor i bon rotllo! Jajaja felicitats que tot vagi endavant que enrrere mareja!

    ResponElimina
  5. Hola tu,com et diguis, jo acabo d'arribar de vacances i trobo la bona noticia del teu bon estat animic,i millor noticia,ja tinc nova botiga un anire a robar tot el que pugui,i com que conec l'amu,si m'enganxe no em passara res.
    Molta merda(sort)i molta felicitat.

    ResponElimina
  6. Quins braços se't estan posant Lluís! segur que és de la il.lusió, jejeje
    Endavant amb la botiga moltíssima sort!!! ja ens aniràs dient per on passa el projecte. I la Roser està més que guapa!

    ResponElimina
  7. Estic segura que amb la il•lusió que li poses a tot al que fas, la botiga t’anirà molt be, la lluita es constant i tu ho saps, tindràs dies eufòrics i d’altres que no, però pensa que tens ho mes important al teu entorn la teva dona la teva filla i grans amics que t’estimen

    ResponElimina